Brev:
Bliver ikke ordentligt mæt
4. oktober 2008
Alder:
2 mdr.
Bliver ikke ordentligt mæt
Hej Helen.
Vi har haft stor glæde af dine svar siden vi fik vores datter d. 2.8.08 og nu har vi selv fået brug for et råd omkring modermælkserstatning...
Clara-Nova som vores datter hedder får ikke andet end det. Jeg suplerede med amning de første 6 uger men nu får hun kun flaske. Vi giver hende Nan (fødsel) og hun spiser 170 ml. ad gangen 6-7 gange i døgnet.
Vores spørgsmål går på, at hun den sidste uges tid ikke er blevet ordentlig mæt. Hun spiser til hun ikke kan mere og sommetider også mere som 170ml. men det er somom hendes mave ikke kan have meget mere af gangen, men så bliver hun hurtigt sulten igen og vil selvfølgelig ikke sove...
Kan vi supplerer med nan (4 måneder)? I den er der vel mere næring? For jeg tænker, at det vel er fortidligt at give hende vælling... :-)
Det skal siges, at hun har taget rigtig flot på i vægt. Hun vejede 3050g ved fødslen men tabte sig til 2680g. og for 8 dage siden vejede hun 5700g.
Hun er meget aktiv og en glad pige så hun trives fint... ;)
Vi ser meget frem til at læse dit svar...
Tak for en fantastisk brevkasse :-)
Venlig hilsen
Kirsten